Veelgestelde vragen

Hier vind je een overzicht met veelgestelde vragen aan Hipperiemen.nl. Staat je vraag er niet bij? Vul dan het contactformulier in.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten bedragen slechts €3,95

Op welke manier kan ik betalen?

Betalen kan eenvoudig op de volgende manieren:

  • IDEAL: veilig en vertrouwd betalen vanuit je eigen bank. Ideal  betalingen komen direct bij ons binnen. Je bestelling kan dus snel verstuurd worden. Wij rekenen hiervoor geen extra kosten. De betalingsbevestiging wordt op het scherm getoond en gemaild naar het opgegeven email adres.
    De Ideal betalingen worden afgehandeld via de beveiligde internetkassa van Mollie.
  • Vooraf overmaken per bank of giro. Op RABO bankrekeningnummer: Spijkerbroek & Zo, Rabobank NL04 RABO 0134.5477.13.
    Vooruit betalen is veilig en brengt geen verder kosten met zich mee.

Alle prijzen zijn in euro’s vermeld inclusief 21% b.t.w. en exclusief € 3,95 verzendkosten

Kan ik vanuit het buitenland bestellen?

Voor betaling vanuit het buitenland BIC-code : RABONL2UXXX met vermelding van het ordernummer. Na ontvangst van betaling wordt het product verzonden.

Hoe lang duurt het voor ik mij pakketje heb?

Bestellingen gedaan op werkdagen voor 15.00 uur worden nog dezelfde dag verstuurd. DHL levert ook op zaterdag en op maandag.

Bestellingen geplaatst na zaterdagmiddag 14.00 uur worden maandag verstuurd.

Hoe veilig is shoppen bij Hippe Riemen.nl ?

Bij Hippe Riemen.nl winkel je online altijd in een veilige omgeving.
Ons internetadres begint met https:// en ook het slotje geeft aan dat de internetverbinding is beveiligd en afgeschermd voor onbevoegden.

Jouw klantgegevens zijn veilig bij ons en worden NIET aan derden verstrekt. De gegevens die jezelf invult tijdens het bestellen zoals je naam en bezorgadres gebruiken we om jouw bestelling op het juiste adres te bezorgen.

Wie bezorgt mijn bestelling?

Wij werken samen met DHL.

Krijg ik een factuur van mijn bestelling?

Ja, bij de verzendbevestiging vind je een PDF factuur.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

Mocht je na het plaatsen van je order nog een wijziging willen doorgeven stuur ons dan zo snel mogelijk een bericht.
Als je zending nog niet door ons is verstuurd kun je de bestelling aanpassen.

Moet ik thuis blijven voor mijn pakketje?

Nee, al onze zendingen worden per brievenbusdoos verstuurd.

Kan ik de status van mijn pakket volgen?

Ja. Als we jouw pakket versturen dan ontvang je van ons een email met een track en trace code.

De status van mijn pakket is bezorgd maar ik heb het niet ontvangen.

Al onze riemen worden per brievenbusdoos verstuurd. Het kan zijn dat jouw brievenbus kleiner is dan de standaard afmeting.
Informeer bij je buren. Wellicht is het pakket daar afgeleverd.
Niet bij de buren bezorgd? De postbode zal opnieuw een afleverpoging doen.

Stuur ons een bericht

[contact-form-7 id=”343″]

We zullen je vraag zo snel mogelijk beantwoorden.